عسل جنگل

صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان

صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان
فهرست مطالب
Rate this post

مقدمه

یکی از مهمترین دغدغه های مادران، تهیه یک صبحانه مفید برای کودکشان است. استفاده از عسل برای تهیه یک صبحانه مقوی مزایای بی شماری برای سلامتی بدن شما به همراه دارد. صبحانه به عنوان وعده اولیه روزانه با استفاده از عسل بسیار مقوی تر می شود. برای تهیه یک صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان باید به ترکیب مواد غذایی مورد استفاده در این وعده توجه کنید. اگر به این مسئله توجه داشته باشید، سوخت و ساز بدن کودکان افزایش می یابد و موجبات رشد آن ها فراهم خواهد شد. اگر به هوش و استعدادهای فرزند خود اهمیت می دهید، به دنبال یک ترکیب غذایی خوشمزه برای وعده صبحانه بگردید که هم مفید باشد و هم اشتها برانگیز! یک صبحانه مناسب حتی بر خلق و خوی کودک شما نیز تاثیر می گذارد.

 

انواع صبحانه با عسل برای کودک

برای تهیه یک صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان، چندین انتخاب ویژه پیش روی شما است که در هر یک گروه های مختلفی از مواد غذایی به کار رفته اند. برای تهیه یک صبحانه مناسب باید به شرایط خوردن آن در محیط مهدکودک، منزل و… توجه داشته باشید. برخی از بهترین انواع صبحانه با عسل در زیر معرفی شده اند:

صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان
صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان

صبحانه سیب پخته شده

سیب پخته شده با ترکیب دارچین، گردو و عسل یکی از مفیدترین صبحانه های مخصوص کودکان است. ظاهر زیبای این صبحانه توجه کودک شما را جلب می کند. این دسر با طعم و عطر خوشایندی تهیه می شود. برای تهیه آن باید یک سیب درسته را پوست بکنید و بپزید و سپس ترکیبات حاصل را در یک سیب کامل پخته شده بریزید و نوش جا کنید. استفاده از عسل به این ترکیب مواد طعم خوشایندی می بخشد.

تست فرانسوی برای کودکان

طعم وانیل در کنار عسل همیشه یک ترکیب برنده است و برای کودکان جذابیت دارد. بچه ها از مزه یک نون تست وانیلی که با عسل شیرین شده بسیار لذت می برند. برای تهیه این صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان به کمی تخم مرغ، شیر و وانیل در کنار عسل نیاز داریم. این مواد با هم ترکیب شده و نان تست به آن ها آغشته می شود. سپس تست ها را درون یک تابه چرب سرخ می کنیم تا هر دو طرف آن طلایی و برشته شود. این نان تست خوشمزه با کمی دارچین و مغزیجات تزیین می شود.

مطالعه
خواص عسل و گردو (*فواید و مضرات گردو با عسل چیست؟*)

کروسان شکلاتی صبحانه

یکی از خوشمزه ترین صبحانه های عسلی محبوب کودکان، کروسان شکلاتی است. این کروسان با تزیین عسل و شکلات آماده می شود. اما برای آماده سازی آن باید کمی زمان بگذارید تا خمیر نان آماده شده و مراحل پخت آن در فر انجام شود. این نان انواع گروه های کربوهیدرات، پروتئین و… را در خود جای می دهد و یک وعده غذایی اشتها برانگیز به عنوان صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان به شمار می رود.

پنکیک خانگی با عسل

یک صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان تنها با رسپی ساده پنکیک آماده می شود که ترکیبی از مواد مفیدی مانند تخم مرغ و آرد و عسل است. این مواد با کمی شیر مخلوط شده و در تابه سرخ می شوند. روی پنکیک ها با استفاده از کمی میوه و مغزیجات تزیین می شود. استفاده از شیره انگور و عسل برای خوشمزه تر شدن و مقوی تر شدن پنکیک نیز رایج است. بچه ها از مزه بی نظیر پنکیک همیشه لذت می برند.

ماست یونانی با ترکیب میوه و عسل

در میان انواع صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان، ترکیب ماست های یونانی و میوه ای با ترکیب میوه های تازه و خوشمزه و عسل یک انتخاب بی نظیر به شمار می رود. برای خوشمزه تر شدن این صبحانه باید حتما به اصل بودن عسل مصرفی خود توجه داشته باشید. عسل های اورجینال همیشه مزه بهتری دارند؛ میزان قند این عسل ها بسیار مطلوب بوده و طعم بی نظیری دارند.

سالاد میوه با سس عسل

صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان با استفاده از میوه های فصل نیز آماده می شود. نیازی نیست همیشه از چند مدل ماده غذایی و روش های سخت و پیچیده برای تهیه صبحانه استفاده کنید! تنها با چند مدل میوه می توانید یک سالاد خوشمزه میوه ای با سس عسل آماده می شود. بهتر است این سالاد میوه را به صورت تازه آماده کنید. برای این کار انواع میوه ها مانند انبه، آناناس، توت فرنگی، پرتقال، سیب و… مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید به این ترکیب کمی عسل، آب پرتقال طبیعی و… اضافه کنید که طعم و مزه دسر را بی نظیر می کنند. برای تزیین این سالاد از پودر دارچین و انواع پودر مغز استفاده می شود که صبحانه شما را اشتها برانگیزتر می کند.

مطالعه
فواید عسل برای چربی خون
صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان
صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان

تست کره بادام زمینی و عسل

یک انتخاب ویژه برای آماده کردن صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان، تست کره بادام زمینی و عسل است که در سال های اخیر با استقبال بالایی رو به رو شده است. تست کره بادام زمینی و عسل فیبر و پروتئین بالایی برای بدن فراهم می کند. کودک شما با خوردن این صبحانه، در ابتدای روز به خوبی تقویت شده و انرژی لازم را برای انواع فعالیت های روزانه کسب می کند. بر روی این تست ها از انواع میوه های خوشمزه استفاده کنید تا ارزش غذایی صبحانه افزایش پیدا کند.

ترکیب ارده و عسل

ارده و عسل همیشه یک ترکیب برنده در وعده صبحانه است. مزه بی نظیر این صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان بسیار جذابیت دارد و انرژی مورد نیاز آن ها را در طول روز تامین می کند. این گزینه یکی از مفیدترین صبحانه ها است و انواع ویتامین های مورد نیاز بدن را فراهم می کند.

 

معجون عسلی برای صبحانه

معجون همیشه در لیست بهترین صبحانه های عسلی دسته بندی شده است. این صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان معجزه می کند و تاثیر به سزایی بر سلامت بدن آن ها بر جای می گذارد. در این ترکیب انواع مغزیجات مانند بادام هندی، بادام درختی، پسته، گردو و عسل مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد با هم در میکسر ریخته شده و کمی عسل به آن ها اضافه می شود. معجون عسلی همیشه قوت بدن کودک را افزایش می دهد. در زمان بیماری همیشه از معجون های چند مغز برای بچه ها استفاده کنید.

مطالعه
چگونه عسل خام ارگانيک می تواند به حفاظت شما در برابر آلودگی هوا كمک كند

 

عسل یک شیرین کننده برای نوشیدنی های صبحانه

در یک صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان، سرو نوشیدنی های عسلی نیز مزایای بی شماری به همراه دارد. شیر، چای، شربت های خنک و… با استفاده از عسل خوشمزه تر می شوند. این ماده شیرینی لازم برای این نوشیدنی ها را تامین می کند. مزه بی نظیر عسل در این نوشیدنی ها برای همه سلیقه ها مناسب است. شما می توانید عسل را در کمی آب گرم ترکیب کرده و از آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنید.

صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان
صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان

جمع بندی

در این بخش چند مورد از محبوب ترین انواع صبحانه خوشمزه با عسل برای کودکان را معرفی کردیم. بچه ها با خوردن این صبحانه های ایده آل بدنی سالم تر خواهند داشت. اگر می خواهید فرزند شما از ابتلا به انواع بیماری ها در امان بماند، همواره به وعده غذایی صبحانه او اهمیت بدهید. در صبحانه های مخصوص کودکان از انواع عسل های باکیفیت مانند عسل آویشن، عسل گون، عسل چهل گیاه و… استفاده می شود که مزه و طعم این صبحانه ها را لذیذتر می کند. این صبحانه ها بسیار اشتها آور هستند و حتی کم غذاترین بچه ها را به اشتها می آورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن