عسل جنگل

درباره عسل جنگل

ما در فروشگاه عسل جنگل تمام تلاش مان را می کنیم تا عسل طبیعی و کاملا اصل را از مزرعه و کندو داران عزیز به دست مصرف کننده نهایی برسانیم تا مردم عزیز کشورمان خیال شان از اینکه یک عسل مرغوب استفاده می کنند جمع باشد.

مهدی دیالمه پور | عسل جنگل

مهدی دیالمه پور، مردِ کوهستان

مهدی دیالمه پور هستم. 15 سالی می شود که زنبور داری تمام زندگی من شده است. اگر بخواهم خیلی کوتاه خودم را معرفی کنم می توانم بگویم من مرد کندو و کوهستان هستم.
اما اجازه دهیم کمی بیشتر برای تان از خودم بگویم. درست سر ظهر در يك روز بهاری درروستای سیدان از توابع شهرستان شوشتر خوزستان متولد شدم. 
دوران کودکیم به همراه پدرم به چادر زنبوردارانی که از استانهای آذربایجان غربی و شرقی به باغ هایی روستا در فصل پاییز و زمستان می آمدن میرفتیم وکارکردن آنها را نگاه می کردم، وقتی به خونه برمی گشتم با شوق و ذوق فراوان چیزهایی را که دیده بودم برا بقیه تعریف می کردم. عشق به کندو از دوران کودکی در من رخنه کرده بود و من همیشه از بچگی تا الان عاشق زنبورداری بودم و هستم.
15 سالم که بود، بخاطر علاقه زیادی که به زنبورداری داشتم می خواستم ترک تحصیل کنم و وارد حرفه زنبورداری شوم ولی خانواده با این تصمیم من مخالف بودند، بنابراین مجبور بودم بین علاقه و درس خواندن یکی را انتخاب کنم، پدرم که اشتیاق زیاد من را میدید به من کمک کرد تا بتوانم بین درس خواندن و زنبورداری تعادل برقرار کنم و برا من یه کلنی زنبور عسل خرید.

چندسال گذشت و من دیپلم گرفته بودم و کلنی زنبورهای من به 35 عدد رسیده بود و این برای آدمی به سن من یک موفقیت به حساب می آمد و من از این بابت خیلی خوشحال بودم، اما من به سن سربازی رسیده بودم و حالا دیگه باید می رفتم سربازی، این موضوع برای من خیلی سخت بود چون باید از زنبورها که حالا دیگر حکم اعضای خانواده را برای من داشتند جدا شوم. زنبورها را به برادرم سپردم و به خدمت مقدس سربازی رفتم، آن سال سخت ترین سال زندگی من بود وقتی برگشتم دیدم بخاطر گرمای بیش ازحد هوا و سهل انگاری برادرم که عسل های اضافی را از کندو برداشت نکرده بود شانه های عسل آب شده بودند و باعث ازبین رفتن زنبورها شده بود این موضوع آنقدر روی من اثر بدی داشت که تا چند سال نتوانستم دوباره به سراغ زنبورها بروم.
بعد از اون چند سالی به کار کشاورزی مشغول بودم ،بخاطر اینکه به کشاورزی علاقه چندانی نداشتم در این کار زیاد موفق نبودم. سال 1384 برای من يك گشايش نسبی بود. در این سال دوباره اقدام به خرید 20 کلنی زنبور عسل کردم وتونستم با کمک و راهنمایی دوستای زنبور دارم در همون سال تعداد کلنی های به 60 کلنی افزایش دهم.

به خاطر گرمای خوزستان تابستونا کلنی هارو به استان های چهارمحال بختیاری، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی میبردم. طی این رفت و آمدها با زنبورداران زیادی آشنا شدم و تجربیات فراونی کسب کردم و توانستم کلنی هامو به 1000 کلنی افزایش بدم و کار زنبورداری رو در مناطق مختلفی از کشور عزیزم گسترش دهم. این روزها بیشترین زمان خود را در میان دنیای شیرین زنبور ها و کندوهای عسل می گذرانم و سعی می کنم مشتریانم با تجربه مصرف عسل مرغوب نه تنها به سلامت خود کمک کنند، بلکه از طعم واقعی عسل لذت ببرند.

سفر به دنیای کندوها

فکر میکنم بهتر است کمی با عسلِ جنگل به دنیای کندوها سفر کنیم. محصولات فروشگاه عسلِ جنگل از کندوهایی تهیه میشود که ما در جای جایِ ایران عزیزمان داریم، از جنوب گرفته تا شرق و غرب کشورمان! شاید بپرسید چرا عسلِ جنگل در شهرهای مختلف کشورمان کندو دارد؟

همانطور که میدانید ما انواع مختلفی از عسل داریم و هر عسل از یک گیاه خاص به دست می آید و خواص دارویی خاص خود را دارد. برخی از گل ها مختص منطقه جغرافیایی خاصی هستند و در فصول خاصی رشد میکنند از همین جهت برای تولید طیف متنوعی از عسل باید مرد سفر باشی و در هر فصل در شهرهای مختلف کندو داری کنی. 

معرفی و داستان عسل جنگل

شاید بدک نباشد تصویر برخی از کندوهای ما در بعضی از شهرهای ایران عزیزمان را با هم ببینیم. برای باز شدن کامل تصاویر روی آن ها کلیک کنید.

با توجه به کندو های مختلفی که در سراسر ایران عزیزمان داریم شما در فروشگاه عسل جنگل می توانید تنوع زیادی از انواع عسل طبیعی و مشتقات آن را در اختیار داشته باشید.

انواع عسل طبیعی:

فرقی نمی کند شما به دنبال عسل کنار باشید یا عسل چهل گیاه. شایدم سلیقه شما عسل گون باشد. هر نوع عسلی که نیاز شما است را ما در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل می دهیم. با ما طعم واقعی عسل طبیعی را تجربه کنید.

مسئولیت اجتماعی عسل جنگل | رویال ژل

ژل رویال و مسئولیت اجتماعی ما

همانطور که میدانید ژل رویال یک ماده بسیار مقوی برای بیماران مبتلا به سرطان است و می تواند در روند بهبود بیمارانی که شیمی درمانی می شوند و تقویت بدنی آنها کمک زیادی کند. با توجه به قیمت بالای ژل رویال ما در فروشگاه اینترنتی عسل جنگل به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در ماه تعداد مشخصی ژل رویال را با قیمتی بسیار منصفانه و کمتر از قیمت واقعی آن در بازار عسل، در اختیار این بیماران قرار می دهیم. علاوه بر آن اگر شما هم از طرف داران ژل رویال هستید و تمایل دارید غذای ملکه زنبور ها را تست کنید، فقط کافی است با همکاران ما تماس بگیرید و یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

تصویر بره موم | عسل جنگل

بره موم

اگر با بره موم آشنا باشید می دانید که بره موم درواقع ماده ای چسبنده است که تمام فضای داخلی کندو و ورودی کندوی زنبور عسل را پوشش می دهد. بره موم یا چسب زنبور ماده ای است که زنبور ها به کمک آن سعی می کنند هر گونه شکاف و در کندو را بپوشانند؛ اما خاصیت بره موم تنها حفاظت از کندو در برابر باکتری ها نیست. بره موم به دلیل خواص درمانی بسیار خود، در میان افراد محبوبیت ویژه ای دارد. به همین دلیل و با هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان عزیز ما هم در عسل جنگل، این محصول پر طرف دار را برای شما آماده کرده ایم.

گرده گل | عسل جنگل

گرده گل

گرده گل هم یکی دیگر از محصولات کندوی زنبور عسل است. درواقع گرده گل غذای زنبور های جوان به شمار می آید. گرده گل ماده ای بسیار مقوی است و خواص درمانی بسیاری دارد که در مقاله خواص گرده گل می توانید با مزیت های استفاده از این ماده غذایی پر پروتئین و انرژی بخش آشنا شوید. اما اگر شما هم از طرفداران این ماده مغذی و در پی تهیه گرده گل با کیفیت و خالص هستید، می توانید باز هم روی عسل جنگل حساب کنید. اگر فکر می کنید علاقه مند هستید تا بیشتر راجع به خواص بره موم در زیبایی و سلامت بدانید می توانید مقاله بره موم و خواص شگفت آور آن را مطالعه کنید

به عسل جنگل اعتماد نکن، عسل ما رو تست کن!

هر اعتمادی از تجربه ای دلنشین به وجود می آید پس ما از شما نمی خواهیم قبل از خرید به ما اعتماد کنید، ما تنها به شما پیشنهاد می کنیم یکبار هم که شده عسل جنگل رو تست کنید.
قول می دهیم پاسخی شایسته به اعتماد شما بدهیم.

لوگوی 2 عسل جنگل
سبد خرید
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن