عسل جنگل

خرید عمده عسل گون خالص و طبیعی و نحوه خرید آن + قیمت فروش

فروشگاه عسل جنگل، تامین‌کننده عمده عسل گون

فروشگاه عسل جنگل با تولید عسل فوق‌العاده و با کیفیت، مشتریان وفادار و قیمت عمده به صرفه، در سراسر ایران به عنوان منبع اصلی ارائه عمده عسل گون شهرت یافته است. با حمل‌و‌نقل سریع و ایمن، گزینه‌های تحویل انعطاف‌پذیر و قیمت‌های عالی و به صرفه، می‌توانید بهترین عسل گون ارگانیک و خالص را به سرعت در فروشگاه خود داشته باشید. شهرت فروشگاه عسل جنگل در بین مصرف‌کنندگان به خاطر تولید عسل گون ارگانیک و خالص است که باعث شده افراد به آن اعتماد کنند و به یکی از مشتریان وفادار ما تبدیل گردند. به همین دلیل بر آن شدیم تا با ارائه عمده عسل گون به صورت گسترده‌تر و در سراسر ایران  و همکاری با فروشگاه‌های و مراکز ارائه مواد غذایی محصولی کاملا با کیفیت را روانه بازار سازیم. همچنین شما عزیزان با کلیک روی گزینه خرید عسل گون طبیعی می توانید این محصول را برای مصارف خانگی در بسته بندی های کوچک سفارش دهید.

خرید عسل گون عمده *قیمت عمده عسل گون*

برای استعلام قیمت و خرید عسل گون عمده می توانید با شماره 09163126432 تماس بگیرید.

وجه تمایز فروشگاه عسل جنگل در خرید عمده عسل گون نسبت به رقبا

برای ما، مراقبت از زنبورهای عسل و کدوی‌های عسل در اولویت شماره یک قرار دارد. به همین منظور تلاش داریم تا با ارائه ملزومات لازم به کندوداران و مزارع تولید عسل، آنان را در تهیه عسل کاملا طبیعی و با کیفیت یاری رسانیم. در این مسیر، مراقبت ویژه از زنبوران و جلوگیری از بیمار شدن آنان و کندو بسیار اهمیت دارد. به همین منظور با بررسی مداوم کندوها و زنبوران عسل توانسته‌ایم سلامت کندو و زنبوران را حفظ و تائید نماییم. این امر منجر به رشد جمعیت زنبور عسل با کیفیت شده است که هم از نظر طعم و هم از نظر کیفیت باعث بهبود محصول نهایی شده است.

همه محصولات تولید شده در فروشگاه عسل جنگل در همین مرکز بسته‌بندی می‌شوند تا مصرف‌کنندگان بتوانند مطمئن باشند که تمام محصولات از جمله عسل گون به همان اندازه که متصور می‌شوند خالص، ارگانیک و با کیفیت هستند.

با بیش از 15 سال تجربه در تولید عسل در فروشگاه عسل جنگل، توانسته‌ایم عسل و موم زنبور عسل را از بیش از 2600 کندو تهیه و به مشتریان خود ارائه ‌دهیم. ما در فروشگاه عسل جنگل با داشتن گواهینامه‌های کیفیت ملی و جهانی در کنار عملیات استانداردسازی کندوها در مقیاس بزرگ باعث شده‌ایم سالانه بیش از 200 تن عسل و 2000 کیلوگرم موم زنبور خالص تولید کنیم و زمینه را برای فروش عمده عسل گون و همکاری با دیگر مجموعه‌ها را فراهم سازیم. 

چه خرده‌فروش باشید، چه توزیع‌کننده یا تولیدکننده مواد غذایی، چه فروشگاهی در یک محل کوچک، تیم متخصصان و کارشناسان پر تلاش ما در طول روز آماده پاسخگویی به سوالات شما و همکاری در زمینه فروش عمده عسل گون خواهند بود.

اگر قصد خرید عسل کنار عمده و مشاهده قیمت فروش آن را دارید روی عبارت آن کلیک کنید.

برای استعلام قیمت و خرید عسل گون عمده می توانید با شماره 09163126432 تماس بگیرید.

عسل گون فروشگاه عسل جنگل، با کیفیت‌ترین عسل

گواهینامه‌های اخذ شده به منظور تولید و توزیع عسل یکی از موارد مهم برای یک فروشگاه و یا مرکز خرید و فروش عسل می‌باشد. فروشگاه اینترنتی عسل جنگل نیز با پیروی از اصول استانداردسازی تولید و توزیع عسل، بر آن شد تا گواهینامه‌های لازم را در این زمینه را اخذ نماید. گواهینامه‌هایی که دلالت بر پای ریزی اعتماد ماندگار مشتری خواهد بود. همچنین وجود این گواهینامه‌ها به منزله رعایت تمام جنبه‌های لازم برای تولید عسل، کندوی زنبور و موم زنبور عسل با کیفیت و استاندارد است. سخت‌ترین استانداردهای ایمنی، کیفیت و امنیت زیستی را پاس نموده‌ایم و این چیزی است که ما به آن مفتخریم و همواره بر آن تاکید داریم. همین امر و به ما این امکان را می‌دهد که عسل 100٪ طبیعی و خالص را در اختیار برخی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد غذایی و شبکه بزرگی از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان در سراسر کشور قرار دهیم.

برای استعلام قیمت و خرید عسل گون عمده می توانید با شماره 09163126432 تماس بگیرید.

فروشگاه عسل جنگل انتخاب آگاهانه برای خرید عمده عسل گون

فروشگاه عسل جنگل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی مربوط به تولید عسل گون توانسته حجم عظیمی از میزان عسل را تولید و روانه بازار سازد. محصولاتی را که مشتریان شما دوست خواهند داشت را می‌توانید از محصولات فروشگاه عسل جنگل تهیه نمایید و سبد محصولات خود را تکمیل کنید. وجه تمایز ما در ارائه عمده عسل گون وجود ویژگی‌های زیر است که توانسته ما را نسبت به دیگر رقبا متمایز سازد:

  • ارائه محصول کاملا طبیعی و با خلوص 100٪
  • دارای فرآیندهای تایید شده توسط سازمان استاندارد
  • تضمین کیفیت و اصول مربوط به تولید عسل
  • پشتیبانی و ارائه خدمات گسترده در ارائه محصولات
  • ارائه قیمت عمده عسل گون به صورت کاملا رقابتی و با کیفیت بالا
  • دسترسی و ارائه محصولات به صورت آنلاین همراه با تخفیف
  • سفارش تلفنی یا آنلاین از طریق فروشگاه
گیاه گون

برای استعلام قیمت و خرید عسل گون عمده می توانید با شماره 09163126432 تماس بگیرید.

خریداران عمده عسل گون چه کسانی هستند؟

در فروشگاه ما به صاحبان مشاغل کوچک و برندهای مستقل، هتل‌ها، رستوران‌ها و… عسل گون را به صورت عمده و همراه با قیمت کاملا رقابتی به صورت آنلاین ارائه می‌کنیم.ما از فرصت عرضه عمده عسل گون و دیگر محصولات کاملا طبیعی به فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان محلی استقبال می‌کنیم و در این راستا همواره تلاش خود را به کار می‌گیرم تا این مسیر را آسان سازیم. 

ما به ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و بهترین ارزش ممکن به مشتریان اعتقاد داریم! به همین خاطر به طور مداوم در حال حذف هزینه‌های تولید و توزیع غیر ضروری هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم این ارزش را به شما منتقل کنیم.

ما متعهد به ارتباط صادقانه و به موقع با تمام خریدان عمده عسل هستیم و بر ایجاد روابط تجاری بلند مدت شفاف با آن‌ها اهتمام می‌ورزیم چرا که کیفیت محصولات ما خود بیان‌کننده اعتبار ما خواهد بود. ما در فروشگاه جنگل معتقدیم که عسل با کیفیت ما الهام بخش سلامت و تندرستی برای تمام احاد جامعه خواهد بود. در نتیجه، ما برای تدوام شراکت و همکاری مداوم با خریدان عمده عسل گون تلاش فراوانی می‌کنیم و این رابطه را قوی می‌سازیم.

 از این رو نه تنها با ارائه بسته‌بندی‌ مناسب، همچنین با فراهم سازی شرایط برای سفارش عسل در هر میزان، تمام مراحل را برای خریداران آسان نموده‌ایم.

برای استعلام قیمت و خرید عسل گون عمده می توانید با شماره 09163126432 تماس بگیرید.

توصیه‌ای برای خریداران عمده عسل گون

عسل را در ظرف در بسته نگهداری کنید. از آنجایی که عسل دارای ساختاری متفاوت است، باکتری‌ها به راحتی در آن رشد نمی‌کنند، اما ظروف با در نامناسب می‌توانند باعث ورود رطوبت به عسل گردند. توصیه می‌شود عسل خود را در ظرف اصلی که آن را خریداری کرده‌اید، نگه دارید و پس از استفاده، مطمئن شوید که درب آن محکم باشد تا رطوبت به آن نفوذ نکند. ظروف شیشه‌‌ای درب‌دار نیز برای نگهداری عسل تا زمانی که درب آن محکم بسته باشد، ایده‌آل هستند و می‌توانند از عسل در برابر آسیب‌های دیگر محافظت نماید. 

لازم به ذکر است از نگه داری عسل گون در ظروف پلاستیکی و فلزی به شدت خودداری نمایید. ما به عنوان متخصصین این حوزه توصیه می‌کنیم برای نگه‌داری حجم زیاد عسل به هیچ عنوان از ظروف فلزی استفاده ننمایید زیرا ممکن است باعث اکسیده شدن عسل شوند. همچنین نگه داری عسل در ظروف پلاستیکی می‌تواند باعث فساد و یا تخمیر عسل شود. 

عسل ذخیره شده در پلاستیک، به خصوص پلاستیک نازک، ممکن باعث بو گرفتن عسل گردد. بنابراین اگر کپک بر روی عسل مشاهده کردید و یا از آن بوی بدی استشمام نمودید به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.

حتما مطلب خواص عسل گون را نیز مطالعه کنید.

برای استعلام قیمت و خرید عسل گون عمده می توانید با شماره 09163126432 تماس بگیرید.

سفارش و خرید عمده عسل گون

فروشگاه عسل جنگل با بیش از 15 سال تجربه و تخصص در عرضه عمده عسل و ترکیبات آن توانسته به یکی از برترین تولید و توزیع‌کنندگان این حرفه تبدیل گردد و پاسخگوی نیاز طیف عظیمی از مشتریان خود باشد. از این رو برای شروع سفارش یا اطلاعات بیشتر در مورد هر چیزی پیرامون بررسی قیمت عمده عسل گون و خرید آن، با تیم دوستانه ما در بخش خرید تماس بگیرید.

در آخر  پیشنهاد می کنیم از دو صفحه خواص عسل طبیعی و خرید عسل طبیعی در فروشگاه عسل جنگل دیدن کنید.

برای استعلام قیمت و خرید عسل گون عمده می توانید با شماره 09163126432 تماس بگیرید.

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید عسل گون عمده *قیمت عمده عسل گون*»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن